22 Ağustos 2011 Pazartesi

Başarısız bir haftasonu.

Bu haftasonu kötü geçti. Bizim elektrik işi hala devam ediyor.Son bilgiler şöyle;
İlçe tarım, İl Tarım, DSİ arasında süren mekik dokumaların sonunda, tam iş bitti derken, bizim elektrik onay işi soluğu Bursa'da aldı. Bursa nereden çıktı derseniz onu bizde anlamadık süpriz oldu. Kocaeli Tarım Müdürlüğü bölge olarak Bursa ' ya bağlıymış ve son onayı bölge müdürlüğü veriyormuş. Bir elektrik çekme işinin bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim. Bilseydim alır bir benzinli motor suyumu da istediğim gibi kullanırdım. Bu arada meyvelerimiz susuz kalmasın diye kuyudan kova ile su çekip meyveleri suluyorduk.
Hafta sonu bahçeye gittiğimizde ne görelim, bizim iki kovanın yerinde yeller esiyor.
Moral sıfıra indi. Zeytinlere kaolin atacaktık, son yağışlarda ağaçlardaki kaolin bayağı gitmişti.
Ne yapacağız diye düşünürken, imdadımıza ne yetişti bilin bakalım;

Ozi'nin oynamak için bahçeye getirdiği kovası :)

Bir pompa kaolin hazırlayıp atmaya çalıştım ama rüzgardan dolayı başarılı olamadım. Zeytinler de yağlanmaya başladığından , kaolin zeytinlere nerede ise hiç yapışmadı. Ben de vargeçtim zeytinlere kaolin atmaktan.

Bağ kartonlama olayından sonra bayağı gelişme göstermiş. Acilen direk dikmem gerek. Uzun asma dalları zürgardan olumsuz etkileniyor. Bazı kartonlar da asmaları çok sıkıştırmış onları da söktüm. İki hafta sonunda çoğu asma kartonların üzerine kadar büyümüş.

Son yağıştan sonra her tarafı gene otlar sarmıştı. Enişte de ben de daraldık. Hiçbirşey yapmak gelmedi içimizden.
Bu arada eniştenin taşıma su ile yetiştirmeye çalıştığı sebzeler iyi durumda. Biz de oturduk ve menemen pişirdik.

İşte bu haftanın fotografları.












Ve bu yıl diktiğimiz elma ağacından Ozi'ye yesin diye bıraktığımız iki adet elma. Ozi test etti ve çok beğendi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder